Monday, August 8, 2011

Gjej ritmin e penetrimit seksual!

Pamvarsisht cfare pozicioni seksual perdor, pamvarsisht sa perfekt eshte penisi jot, ne qofte se nuk ekziston ritem ose ne qofte se nuk mund te sinkronizoheni, penetrimi ka mundesi qe mos tju jap ndonje kenaqesi te madhe.

Disa pozicione seksuale, sic eshte ajo nga mbrapa, te lejon ty ose partnerit/partneres me shume levizje, cfare mund te bej qe ta keni me te lehte qe te gjeni nje ritem qe punon per te dy. Ne pozicione sic eshte ajo e misionarit ose luga, gjetja e nje ritmi te mire ka nevoje per kohe, praktike dhe force.

Nuk duhet te kesh frike qe te flasesh per kete gje me partnerin tend/partneren tende. Miti i cili thote qe seksi vjen natyrshem dhe ne qofte se nuk beni "klick" qe ne fillim nuk perputheni eshte i kote. Ne kohen qe disa mund te jene "kercimtare natyral", shumica jone duhet te mesojme disa hapa perpara se te fillojme te ndihemi rehat te improvizojme levizjet

1 comment:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete