Tuesday, August 2, 2011

5 keshilla per seks ne grup!

Mendon te besh seks ne grup? Lexo disa keshilla te dobishme per te bere mendimin me te lehte!




Seksi ne grup mund te ndryshoje jeten tuaj seksuale ne qofte se je ne ndonje marredhenie per kohe te gjate, por eshte nevoja, gjithashtu, qe te kesh parasysh disa gjera, ne vecanti, per shume diskutime parpara se te vendosesh se cfare te besh. Lexo keshillat tona per seks ne grup qe nenvijzojne gjerat me kryesore me te cilat duhet te jesj i/e kujdesshem/e. Nuk eshte nje gje e keqe qe partnerat te cilet ndihen mire bashke  te ndahen pasi kryen mrredhenie ne grup!

Ndershmeri, sinqeritet dhe siguri

Ne qofte se ti konsideron qe nuk je ne gjendje te marresh pjese ne nje seks ne grup, atehere eshte me mire qe te harrosh kete ide. Eshte shume e rendesishme per marredhenien tuaj qe te diskutoni qarte rreth cdo aspekti dhe e te mos ekzistoje asnje gje per ta bere. Secili prej jush duhet te thote se cfare pret nga keto lojra erotike ne grup dhe cfare deshiron apo jo, cilat jane rregullat te cilat duhen respektuar. Ne qofte se njeri nga ju nuk do qe tjeteri te beje seks anal me persona te tjere ose seks oral, atehere kjo deshire duhet respektuar. Edhe pse partneri nuk eshte ne zone ose nuk ka se si te marre vesh.

Diskutoni rreth erotismit te cilin deshironi ta eksperimentoni

Jo te gjithe grupet jane njesoj, si rrjedhoje, duhet te flisni rreth cfare doni te eksperimentoni. Ne qofte se njeri nga ju do seks te qete, kurse tjeri sado-maso,atehere deshirat tuaja jane me sa duket te ndryshme. Ne kete rast, duhet te gjeni nje kompromis i cili tju kenaqe qe te dy. Mos e forco partnerin te beje dicka te cilen nuk do ta beje, sepse e gjithe eksperienca do te jete jo dhe aq e pelqyeshme.



Vendosni rreth madhesise se grupit

Shume rendesi ka madhesia e grupit te cilin e zgjidhni. Ne qofte se grupi eshte i vogel, e gjithe eksperienca do te jete me intime dhe personale, ne qofte se ky eshte me i madh, ka mundesi qe mos ta shikoni njeri tjetrin gjithe naten. Mund te zgjidhni, midis nje grup personash te vetem ose nje grup i cili eshte i perbere vetem prej ciftesh.

Vendosni perjudhat e kohes

Vendosni ne kohe sa kohe mund te kaloni se bashku ose me persona te tjere. Vendosja e perjudhave te kohes eshte e rendesishme sepse ne kete menyre mund te ndodhe qe njeri nga ju mund te kaloje gjithe naten me nje person te vetem, gje e cila do ta cmend tjetrin. Rregullat duhet te jene te qarta: penetrimi duhet te zgjase kaq kohe, seksi oral kaq e keshtu me radhe.

Marredhenia juaj perfiton nga seksi ne grup?

Ne qofte se lexoni kete artikull, me siguri qe keni shkuar aq larg sa qe akti seksual eshte bere nje subjet per diskutimet tuaja. Ne qofte se ose kur te vendosni per aksion, mirrni parasyh cfare do te thote kjo gje per marredhenien tuaj. Seksi ne grup me partnerin ndikon te te dy. Pyetja mbetet ja vlen qe te rrezikoni marredhenien tuaj e cila ju ben te gezuar per seks ne grup?

 

2 comments:

  1. Unë jam shumë mirënjohës për Dr Dawn Acuna, që më ktheu burrin tim që më la për një grua tjetër, atë moment burri im më la mendova se humba gjithçka derisa një shoku im më dha Dr Dawn Acuna, kontaktin WhatsApp, i dërgova mesazh dhe i tha asaj dhimbjen që po kaloja, kështu që ajo më tha se gjithçka do të ishte mirë që nëse unë kam besim dhe besoj në të se magjia me siguri do të funksionojë për mua dhe burri im me siguri do të kthehet në shtëpi dhe ajo më tha se çfarë për të bërë, kështu që ato gjëra u kryen dhe 48 orë më vonë burri im u kthye në shtëpi duke u lutur për faljen time, jam shumë i lumtur dhe mirënjohës për Dr Dawn Acuna, nëse keni nevojë për ndihmën e saj kontaktoni atë, ajo është e saktë dhe e sinqertë,
    * Nëse doni magji për të ngjizur.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje
    * Nëse keni nevojë për magji për të marrë një punë të mirë. *Nëse dëshironi të ndaloni abortin. Dhe E.T.C. shkruani asaj në email { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete