Wednesday, June 29, 2011

Fol rreth seksit cdo dite

Ne fillimin e shumicave te marredhenieve seksuale, seksi eshte aq i ri dhe interesant saqe nuk jane te nevojshme shume diskutime.

 

Kjo gje duket normale, por nuk zgjat shume. Ne qofte se implikohesh ne nje marredhenie me kohe te gjate, do te ndodh dicka ne plan seksual nga i cili nuk do te jesh i kenaqur. Mbase nuk ke pjese nga shume seks ose ke pjese nga shume seks i bere ne nje lloje menyre ose do qe marredhenia juaj seksuale te shkoj ne nje fare drejtimi. Te gjitha keto te kerkojne te fillosh te flasesh me partnerin.

Zgjidh nje jane ne te cilen ti dhe partneri merrni persiper te beni dy gjera:

1. Nuk beni seks ne ate jane. Intimiteti eshte i lejuar, mund te prekeni, te perqafoni njeri tjetrin, te putheni, por cdo lloj seksi qe beni me rregullsi eshte i ndaluar. Beni pushim nje jave.

2. Cdo dite flisni pese minuta rreth seksit. Nuk duhet te jete nje diskutim i rende, mund te mos jete rreth jush. Por merrni persiper te flisni rreth seksit rreth pese minuta cdo dite.

Ideja eshte se sillni seksin ne diskutimet tuaja te rregullta. Jemi aq te mesuar te flasim per te tjera aspekte te marredhenies pervec seksit dhe kjo, pjeserisht, ben qe ne fund te fundit ta kemi me te veshtire te flasim rreth seksit.

Por ne qofte se behet nje subjekt ditor, secili do te kete sansin te flasi dhe te behet i degjuar.

1 comment:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete