Thursday, December 8, 2011

Si te besh seks fantastik

Po ju japim disa keshilla per nje seks me relaksues dhe me te nxehte.




Pishtari erotik
Ne qofte se ti dhe partneri juaj rrini ne erresire
, mund ta stimuloni seksualitetin tuaj me nje driteze, e cila mund te jete, per shembull, nje elektrik dore i vogel. Sigurohu qe vendi ku beni dashuri eshte me te vertete ne erresire, pastaj ndiz elekrikun ne disa zona te ndryshme te trupit.

Ndrico pjeset e trupit te cilat deshiron ti stimulosh me gjuhen ose me gishtat, sic jane gjokset, themrat, kerthiza, prapanica, dhe organet gjenitale. Me perpara ndrico, pastaj lepi. Ose mund te luani ne ate menyre qe te ndriconi per partnerin zonen ne te cilen deshironi te jeni i stimuluar. Elektriku mund te krijoje dhe situata te kendeshme, sepse mund ta vendosesh ne veshmbathje ose ne vende te tjera ne ate menyre qe ta besh partnerin ne nje dispozicion te mire.



Drejt orgazmit nepermjet frymemarrjes
Sic e di mire, frymemarrja
eshte shume e rendesishme ne qofte se nje femer deshiron te arrije ne orgazem, keshtu qe vendosem qe te tregojme nje menyre shume te lehte dhe efikase e cila me siguri do te ndihmoje qe te arrish obiektivin. Flasim per frymemarrjen e thelle dhe te shpeshte nepermjet hundes, me gojen e mbyllur.

Ne kete menyre, rritet gradi inpirimit dhe pompohet me shume oksigjen ne gjak. Deshira per seks do te jete dhe me e madhe dhe do te kesh me shume energji per te arritur ne orgazem.

Keshtu qe, frymemarrja duhet te jete ritmike d
dhe e thelle dhe te zgjas afersisht nje minut. Ne qofte se te ndihmon dhe ndihet mire, mund te provosh per dy minita dhe ta mbyllesh ne nje seksion prej 3 minutash. Merr fryme ne kete menyre perpara ose gjat aktit seksual dhe do te behesh edhe me e eksituar.

Femera persiper
Shume femra preferojne aktin seksual
 ne te cilin rrine persiper partnerit. Ky pozicion eshte e pershtatshme per femrat te cilat deshirojne te kene kontrollin dhe te vendosin ritmin e tyre. Gjithashtu, partneri mund te stimuloje me lehtesi gjoksin, dhe prapanicen.

Ne qofte se ky pozicion behet i veshtire dhe orgazmi nuk eshte afer, ke dy opsionec ne dore. E para eshte qe te mbeshtetesh ne duar, te cilat ti vendosesh siper belit. Kjo do te thote qe mund te marresh dhe stimulim manual te klitorisit. Opsioni tjeter eshte te mbeshtetesh me dore perpara dhe te rrish me gjokse perpara partnerit. Te dy pozicionet stimulojne vaginen forte, cfare do te thote se do te arrish ne orgazem shume me shpejt sesa ne menyren e zakonshme. Ne qofte se je kurajoze dhe ke muskujt e trupit te forte, mund te provosh seks anal ne kete pozicion, ne kohe qe partneri mund te stimuloje vaginen me gishtat ose me nje vibrator.

Kjo do te thote qe kenaqesi te dyfishteplacere ose penetrim te dyfishte, rast ne te cilin me siguri do te shperthesh prej kenaqesise.



Shtrihu lakuriq
Kjo keshille eshte me e pershtatshme ne behar, kur ne apartament nuk eshte ftohte dhe mund te flesh pa rroba gjumi, bluze ose te brendshme. Shkon te flesh ghume lakuriq, sebashku me partnerin tend. Na beso, menjehere nuk do te te flihet me gjume dhe do te kesh deshire te besh seks. Ne qofte se eshte ftohte ne apartament, futuni poshte batanies dhe rezultati do te jete i njejti.

Mund te luani dhe nje loje seksi, sic mund te jete te beni sikur njiheni dhe jeni te detyruar te rrini te dy ne nje cader sepse ju kane vjedhur rrobat. Prekja e trupit lakuriq te partneres eshte nje prelud i shkelqyeshem dhe nje fillim i rekomanduar per nje seks te nxehte. Ne qofte se ke probleme me faktin se je komplet lakuriq, hiq dore vetem prej nje pjese te rrobave dhe lere partnerin tend te hyj nen mbathjet ose bluzes tende.

2 comments:

  1. Unë jam shumë mirënjohës për Dr Dawn Acuna, që më ktheu burrin tim që më la për një grua tjetër, atë moment burri im më la mendova se humba gjithçka derisa një shoku im më dha Dr Dawn Acuna, kontaktin WhatsApp, i dërgova mesazh dhe i tha asaj dhimbjen që po kaloja, kështu që ajo më tha se gjithçka do të ishte mirë që nëse unë kam besim dhe besoj në të se magjia me siguri do të funksionojë për mua dhe burri im me siguri do të kthehet në shtëpi dhe ajo më tha se çfarë për të bërë, kështu që ato gjëra u kryen dhe 48 orë më vonë burri im u kthye në shtëpi duke u lutur për faljen time, jam shumë i lumtur dhe mirënjohës për Dr Dawn Acuna, nëse keni nevojë për ndihmën e saj kontaktoni atë, ajo është e saktë dhe e sinqertë,
    * Nëse doni magji për të ngjizur.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje
    * Nëse keni nevojë për magji për të marrë një punë të mirë. *Nëse dëshironi të ndaloni abortin. Dhe E.T.C. shkruani asaj në email { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete